Menu

Klucz do twojej siły

Luty 26, 2015 - problemy z potencją
Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy kompletne
erekcja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo dobrej masy ciała również może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Stąd zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.