Menu

Menu na potencję

Styczeń 7, 2015 - problemy z potencją
Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć poważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na popęd seksualny. W chwili spożywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, a szybko można go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie ważnym składnikiem jest również arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która wpływa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis cena