Menu

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój seksualny potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra

Żeby polepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj levitra